My Image

Opzet is zelden de reden dat iets misgaat.


direct naar:

vragen over rekeningen

algemeen
Op de pagina "rekeningen" hebben we de ingewikkelde situatie van de tarieven en verzekeringen uitgelegd.

Het is dankzij veel inspanning van het hele team dat het bijna altijd goed gaat.

Bijna… en bij u gaat het mis! Natuurlijk willen we dit snel, maar ook GOED oplossen. De enige manier waarop dat kan is uw vraag, volledig met het rekeningnummer, datum van betalen en het banknummer waarvan betaald is (alles indien van toepassing) te mailen naar: info@telande.nl . Nog makkelijker is het
formulier in te vullen.

Belt u ons, dan zullen we u tóch vragen ons te mailen of te schrijven.

Standaard oplossingen:

Geen factuur gehad:

  • Kijk in uw spambox: soms worden de regels door uw provider aangescherpt. Zet ons bij de vertrouwde adressen.
  • U krijgt uw rekeningen per post: die komen soms later aan dan de verwerking van de incasso. Wacht enkele dagen.
  • Is het bovenstaande niet van toepassing: mail ons, info@telande.nl met de factuurcode die staat in uw bankafschrift: laatste twee cijfers van het jaartal van de factuur, twee nullen en dan 4 cijfers. (8 cijfers in totaal)
Kan factuur niet openen:
  • U heeft geen code ontvangen om de factuur te ontsleutelen:
  • Uw mobiele nummer dat bij ons bekend is klopt niet (u ontvangt dan ook geen SMS bevestiging van uw afspraak): Oplossing: geef ons uw juiste mobiele nummer door via info@telande.nl met het verzoek de factuur nogmaals te sturen en vermeldt natuurlijk de factuurgegevens: de factuurcode die staat in uw bankafschrift: Laatste twee cijfers van het jaartal van de factuur, twee nullen en dan 4 cijfers. (8 cijfers in totaal)
  • Het kan zijn dat het een factuur van een kind betreft waarvan wij wel het mobiele nummer hebben. OPLOSSING: samen met uw kind de factuur openen. OF: het kind de rekening laten krijgen. OF: het mobiele nummer van de ouder bij het kind zetten. Zie bovenstaande voor het doorgeven van de correctie.
  • Het bovenstaande is niet van toepassing: Ik wil een vraag stellen