Donderdag, 25 April 2024 17:42 uur

-de praktijk is nu gesloten-


veelgestelde vragen over facturen (FAQs)

- antwoorden -

ik heb geen factuur gehad

  • kijk allereerst in uw spambox en verander ons E-mailadres en / of ons zorgmailadres naar "vertrouwd"
  • de mail is naar een oud E-mailadres gestuurd: controleer en verander desgewenst uw gegevens in het patiëntenportaal
  • u kunt altijd uw factuur bekijken op het patiëntenportaal

ik kan de mail niet openen

  • soms staat het mobiele nummer van het kind in ons systeem terwijl de ouder de factuur krijgt
  • zorgmail stuurt dan de code naar het bij ons bekende mobiele nummer van het kind
  • met deze code moet u de factuur kunnen openen
  • wat de beste oplossing voor bovenstaande situatie is hangt van uw wensen af / overleg dit eventueel bij uw volgende bezoek
  • via het patiëntenportaal kan u dit controleren en eventueel aanpassen (link hieronder)

de factuur bevat fouten / de factuur had naar mijn kind gemoeten

  • ga naar het formulier "vragen over een specifieke factuur" (link hieronder) en vul hier alles in
  • graag uw begrip dat we dit niet telefonisch kunnen afhandelen
  • het moment waarop een ouder niet meer voor een kind betaalt, bepaalt u
  • ga voor aanpassingen naar het formulier "wijzigingen in het gezin" (link hieronder)
  • vanaf het moment dat een wijziging is doorgegeven worden nieuwe facturen volgens die wijzigingen verwerkt
  • wij kunnen deze "fouten" niet terugdraaien, dit moet u onderling regelen

mijn vergoeding valt lager uit dan verwacht

  • vele oorzaken zijn er mogelijk:

    • u bent al door uw verzekerde deel heen
    • u bent lager verzekerd dan u dacht
    • de verzekeraar heeft een fout gemaakt
  • oplossing: neem contact op met uw verzekeraar en leg de vraag voor: TIP: laat uw vragen altijd schriftelijk beantwoord worden

  • uw factuur is niet naar de vezekeraar verstuurd: als service versturen we in principe alle facturen, helaas gaat dat een enkele keer mis

  • wij kunnen die factuur niet nogmaals verzenden, stuur deze zelf naar uw verzekeraar